New Years Eve Dress by Tijana Perišić

Novogodišnja noć nam je iza ćoška i ako možda toga nismo svesni ili ne želimo to sebi da priznamo. Cela godina proleti tako brzo da dođemo do ovog perioda godine kada ti neko umesto kako si i šta ima novo, prvo postavi pitanje gde ćes za Novu. Naježim se od tog pitanja jer iskrena da budem nisam tip osobe koja ovoj večeri daje veliki značaj. Za mene nema ništa lepše nego početak iste te godine i dva praznika Badnji dan i Božić sa mojim najdražima.

Na stranu tih pitanja, planova i organizacije gde ćemo i šta ćemo za novu godinu koje prepuštam uvek nekom drugom, odabir odevne kombinacije uvek ostavljam sebi. To su za mene slatke muke :)

Kada biste me pitale kako zamišljam svoj idealni outfit za najluđu noć, odgovor bi ove godine bio duga crvena haljina koju potpisuje naša mlada dizajnerka Tijana Perišić.

Crveno, neka sluti na radost i ljubav jer šta nam više u ovoj noći i životu treba, a duga haljina na ženstvenost za koju uvek glasam.

U zavisnosti od doba dana, mesta i prilike gde budete išle, naravno i od raspoloženja, dajem vam dva predloga kako istu haljinu možete da iznesete na dva načina, u dva različita stila, a da opet ostanete chic i posebne :)


1. MATINEE - CASUAL OUTFIT


Sa bajker jaknom i bajker čizmama nikada ne možete da pogrešite! Ako to još iskombinujete sa dugom haljinom- poput haljine Tijane Perišić, efektnim čarapama i torbicom završile ste posao. Izgledaćete kao milion dolara, a da ne trpite bol u visokim potpeticama i uskim haljinama od kojih se nikako nećete opustiti. Dobro poznat osećaj?
Diskretna sminka, samo istaknute crvene usne, koje su znak seksipila i ženstvenosti biće dovoljne da stavite tačku na vaš outfit :)







2. EVENING - ELEGANT OUTFIT



Pored duge crvene haljine, koja će mi ove novogodišnje večeri biti siguran izbor, moj elegatni outfit sam iskombinovala sa srebrnim kratkim čizmama i bundom sa resama. Pošto u ovoj kombinaciji sve nekako sija i privlači pažnju, odlučila sam se da kosa i šminka budu diskretniji. Kosa je podignuta u nisku neobaveznu punđu a šminka se svodi samo na blago istaknute usne boje mesa. Da li vam se sviđa? :)





U ovoj noći najvažnije je da budete srećne, nasmejane i voljene jer ne postoji ništa lepše nego videti ženu koja zrači takvom pozitvnom energijom. Vaš outfit je tu samo da upotpuni vaš duh, zato veselo i na radost! SREĆNA NOVA GODINA! :)


Do nekog sledećeg viđenja! 

Ako imate neko dodatno pitanje ili informaciju koja će vam biti od značaja, nemojte da se ustručavate da me kontaktirate putem mail-a ili instagram profila.


Ninockar
Outfit 1
Dress: TIJANA PERIŠIĆ
Leather Jacket: random store from Ibiza 
Bag: Karl Lagerfeld
Leather boots: Stradivarius
Sunglasses: Vintage from my mom

Outfit 2
Dress: TIJANA PERIŠIĆ
Jacket with fringe: Zara

Silver boots: EGO


Comments

Popular posts from this blog

How to truly experience Dubai in 6 days? PART I

Istanbul Iz Nekog Drugog Ugla!

If you're going to San Francisco...